tänka till

hejsansvejsan nu va det några dagar sen igen. hihu!
kan ju skriva lite om vad som hänt de senaste dagarna dårå.
i torsdags så tränade jag ju för första gången på ungefär ett år. och det gick faktiskt bra och det var roligt. dock så har jag fortfarande lite träningsvärk och nu är det liksom måndag (HAHHA)! men de kan man ju dock förstå om man inte varit igång på nästan ett år.

oh i fredags, ja vafan gjorde jag då de minns ja knappt inte xd de va gårdsfest då så vi började vid 2 och slutade vid 7 typ, gick asdåligt för oss, ingen ville gå tipspromenad ! aja kom hem och gick till älskling, blev typ förföljd av en neger ;o tur att jocke,petter oh anton kom annars hade han väl hoppat på mig ;o aah sen drog ja oh jocke ut och va med mathilda & river, träffade lite folk oh sådära. drog hem sen och poppade popcorn oh kolla prison break.

i lördags vaknade vi ganska tidigt har ja för mig oh sen gick vi ner och kollade på cityracet vilket sög balle men aja pocke ville ju kolla så. sen hem till mig och åt mat med mormor,morfar oh familj, tjeevlans! lite senare drog ja oh jocke ut och åkte moppe med anton, sen med jeppe,sara,joel,martin,jonte oh nån mer kanske xd
när vi kom hem va ja jättekall så älskling fick värma mig, vi skulle kollat på prison break oh myst men båda somnade , FAIL.

igår så vaknade vi ganska tidigt så åt vi frulle oh sen tog en duusch,fixa oss sen drog vi ut oh va med petter ett tag. drog sen hem t jocke oh lite senare åkte vi hem till mig och hämtade saker så ja skulle kunna sova här.

på kvällen kollade vi prison break och ja kände mig lite sjuk så idag är ja hemma, väntar på älskling, sen när han kmr nångång så ska vi äta pizza ihop.

haha söt bild från nyår tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0