jag vill visa hela världen att du är min, jag vill visa hela världen att du är så fin!


ska ja berätta lite om min helg dåråå!

har sovit hos min älskling hela helgen, underbaart. finns inget mysigare än att somna i hans famn♥
i lördags dårå så var vi ju på Kolmården med Sandra,Leo och Emma.
tackar för en sjukt rolig dag !
såg massa roliga,söta,fula djur haha och så åkte vi ju faktiskt båda karusellerna trots att vissa,hmmm killarna va livrädda ;) 

ae men rolig dag , tur med vädret och allting sådära!:)

på kvällen igår så drog jag,jocke,sara och jeppe ut med mopparna oh åkte lite, sen träffa vi petter oh anton oh massa fööölk, frös ihjäl typ ! ;o
så när vi kom hem poppade vi popcorn och satte oss framför tv;n en stund och kolla CSI innan vi hoppade i ett JÄTTEvarmt bad ,mys♥
gick och la oss direkt efter det för vi var så sjukt trötta och gud va skönt de var att soovaa!

gick upp skapligt idag duktiga som vi är , åt frulle och sådäraa sen åkte vi moppe i de fina vädret med jeppe och dennis. plus att ja körde oxå, hahah älskling sket nästan på sig av rädsla tror jag! men ja va fan duktig (a)

han skjutsade hem mig förut så nu blir det att sova ifrån varandra, det är så himla jobbigt. saknar dig varje sekund utan dig Joakim. du är mitt allt, släpper aldrig taget om dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0