i will always remember

shoou , idag har de vart en jobbig dag. det är sjukt hur fort allt kan förändras på bara några sekunder och på bara några ord, så en jobbig dag somsagt, men nu ere löst hoppas det förblir så..<3

var på möte på Scandic idag där jag ska ha min praktik i 4 veckor, seeegt.. men iaf det verkade väll bra. men jag vill inte ha praktik det är så jävla jobbigt och tråkigt . aya 

ska strax va med mathilda oh efter det träning. just nu städar ja lite på mitt rum. behövligt :)
imorgon är det hotell lektion hela dagen lång = seg dag. blö jag är redan skoltrött

hejdååå
sötisar hihu

Kommentarer
Postat av: beccasomfan@soclog

haha visst va vi :D

2011-09-27 @ 18:44:39
URL: http://beccasomfan.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0