godmooorgon!

ellloo , vaknade nyss upp här hos älskling. han är i skolan så jag är själv här, hähe och hans mamma då!:)
men har kollat lite oth, så braaaa kan inte sluta kolla..
ah men ska strax göra mig iordning och sen gå upp och käka nånting. ska ta en buss halv 2 till skolan för att ha svenska, kul? nääej. men de duger ;)
efter skolan åker jag direkt till älskling igen så ska jag umgås med han sen ikväll sover jag hemma.
imorgon är det näringslära på morgonen och sedan parteey på kvällen som gäller, taggad??? ohjah :d

har inge mer att skriva nu tjaroo;)

thailand <33


Kommentarer
Postat av: pettronella

UPPDATERA BLOGGEN KVINNA!! ;))<3

2011-09-19 @ 16:47:59
URL: http://eesvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0