would you lie? would you run and hide?

ligger i sängen nyduschad och äter lite godis. haft en seg dag med praktik (blä spyr ) . men slutade skapligt sen har jag bara tagit det lungt. tränade ikväll dårå, mitt finger fuckade upp sig totalt. blev helt snett efter att jag fick en boll på det. har det tejpat nu får se hur de känns imorrn. fett ont just nu iaf.

men ao annars då? min navelpiercing ömmar lite :/ det är jobbigt haha.. råka slå i den ganska hårt och sen dess har de ömmat, går nog över snart..
nu ska jag strax sova tror jag. ligger och snackar med joel på fb och lyssnar på musik. men snart blire nattinatti
imorgon hoppas jag att dagen blir bra. men man ska aldrig ha för stora förväntningar dock.

godnatt♥
hur kan hela ens liv vändas upp och ner på sådär kort tid? ynka sekunder sedan är allt förstört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0