minnena finns kvar.

heeeeej nu är helgen slut buhuu:( börjar med psykologi imorgon bitti. SEGT! men slipper eftermiddags lektionen för ska till ungdomshälsan och fixa mer ppiller för mina är heelt slut förstår ni:)
jao men om helgen då..
i fredags så drog jag till stan , va med lilla sebbe. vi chilla hemma bara och sen sov ja hos han.
o sen på lördagen drog vi ut oh va me virre,jesper? oh eddie. oja tog bussen hem vid 5 ungefär. 
hem och åt,fixa mig lite sen mötte ja upp sara,jeppe & nisse! så drog vi på feZt. de va rätt röj ett tag där aså.
gratis fylla är ju alltid finfint ;) men rolig kväll sluta dock liiite tidigt . Menmen!
och idag då så vakna ja vid ett. gick upp gjorde mig iordning. drog t stan vid 4 för att va med sebbe. vi kolla en film sen drog vi ut och va med johannes oh jonna. trevligt:)  
han följde med mig t rese oh vänta tills min buss gick klockan elva:)<3

nu har ja precis duschat typ haha feett sent men blev ju så. ska sova nu för imorn äre jobbig skola igen! åh,ge mej helg nu<3
bild från igår. hehe puss sara du är bääst :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0