i can't find the words to explain

'
hejhejbloggen;)
idag äre tisdag dårå!
var faktiskt duktig i skolan idag för en gångs skull. hihi:)
gjorde ungefär 4 uppgifter på hotell lektionen och skrev massa på projekt & företag lektionen oxå. duktiga jag.
ska även plugga lite snart oxå. blir ingen träning idag, har inte alls någon lust. så ska plugga lite istället för orkar inte ta tag i allting ungefär 1 dag innan Allt ska va inlämmnat, !

annars ska jag inte göra så mycket idag.. eller ikväll kanske jag ska säga. ;)
igår va ja först i skolan sen drog ja till uh och fixa nya ppiller med emma. haha tjejen vi snacka med var helt stööörd typ.
sen va jag med sara , vi drog t finspång och kolla data lite först sen åt vi sen drog vi ut me jeppe,martin och joel!
drog mot netto först sen neråt centrum. gjorde inte mke. sen drog folket så då vare ba ja oh joel kvar så satt och snacka lite :)tog 22 bussen hem från centrum och då tog jag en varmvarm dusch! 

aja nu ska ja lyssna på bra musik och plugga lite. 
kanske skriver nått mera sen.
pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0