fly

tjenatjena visst är jag snygg? gjorde en plastikoperation igår, blev ju fan as sexi:P
aa vet att ni tkr de,jappjappa!!!!!
ne men idag då. skolan som sög häst-balle för attee vi hade ingen lärare. Oh-Lola va sjuker idag med som hon även var igår ! så har varit två dagar med bara sitta vid facebook typ ;)

sluta vid lite efter lunch idag och tog bussen direkt hem till fina jocke
kul att träffa honom igen!!♥
va hos han tills halv sex ungefär och sen när jag kom hem så bädda ja rent i min säng och rensade i min garderob.

nu har ja precis ätit lite ice-creeaam oh nu ska ja borsta tänderna sen krypa ner i min nybäddade mysiga säng och snacka med folk på chatten. efter de SOVA!

imorgon står de sovmorgon på schemat, yummiiee. 
nattinatti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0