-

borde sova he-he men har ingen lust till det alls känner jag !
mycket tankar i huvudet just nu.
och nu skiter jag i allt det här.
du kommer alltid ligga mig varmast i hjärtat men ska inte störa dig mer nu.
jag antar att om du vill mig nånting kommer du ta kontakt med mig.
jag är fan inte värd all skit som jag får av dig. börjar inse det själv nu.
kommer alltid älska dig joakim, <3
hoppas du tar kontakt med mig ngn gång.

jaja ska sova strax nu tror ja. ligger oh snackar med sebbe på fbchatten annars ingenting, lyssnar på musik oxå:)
imorgon blir det skolan så som jag känner nu. då blir min lilla emmush glad :)<333
men nu ska ja ge mig på ett försök att sova. wish me luck ;)
natti!!<3
sötbild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0