THE WEEKEND

förlåt för usel uppdatering  ;)

men har haft annat för mig hihi!
kan ju berätta lite om i fredags då det var parteey!..
bilder från det kommer nog imorgon? aja..

kvällen började med att jag och mathilda tog 17.35 bussen in till stan efter att vi gjort iordning oss tillsammans.
så mötte vi tjejerna i rese.sen drog vi mot folkparken och satt där oh chilla oh förfestade lite sådära!!
runt tio typ så drog vi oss mot spånkan som tog oss t borgen, de va en dööökul kväll med massa dans och kul me mina bruds. synd bara att 2 av dem drog hem :o men vi andra 3 hade kul.
aja sen blev jag emma oh frijda trööttta så vi satte oss oh vila de sista oh sen drog vi därifrån.
´t donken oh där vare oxå kul haah!
aja vilken natt alltså, kommer sent glömma haha! :D

åkte till min älskling på lördag morgonen även fast han skulle mött mig vid bussen oh att vi skulle dra hem t mej oh sova men nöääej han somna ju oh svara inte på sms heller så ja fick gå runt huset och knacka på hans fönster haha han blev rädd (a') men kunde ju inte ringa på sådär tidigt på morgonen och väcka alla i huset som låg oh soov.  ah sen somna vi ASSKÖNT va de, heähe oh sen på eftermiddagen när vi vakna blevre pizza t käk. fetans gött. älskling bjöd love uuuu<3

på kvälla åkte vi till mej med en påse godis och bara myyste hela kvällen med o.c 
 åt även grillat hos oss och morfar var på besök och åt med oss.

igår så åkte jag,mamma,syster,pappa och morfar till lkpg och hälsade på min mormor som blivit opererad där. hon såg såå liten ut när hon låg där i sängen. tycker synd om henne!!♥♥


 om en månad är jag i spanien med älskling oh min family :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0