senaste dagarna





i måndags så hade vi svenska och engelska. seeeegt . fast jag hade ont i halsen och var nt klar med min uppgift som vi skulle redovisa muntligt!! så emma och jag drog till halvars och köpte oss en glass. satt där och pratade flera timmar typ, trevlans!:D
i skolan hade vi ganska så kul oxå om man säger så, satte på värsta random musiken och började dansa helt mongo oh aa sen kom en kille från våran klass och dansade uppåt mot fönstret där några andra killar stog. haha piinsamt ! de hade sett våran sniigga dans och filmat xd bilden högst upp hade vi kameran på och filma våran dans hahaha. :d


emma på halvars me sin glasss ;)


min glass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0