say that you miss me!

hejsan bloggään!

idag i köket gjorde vi FYRAHUNDRA MINIPIZZOR!:o och typ 300 lammsteksaker ellernått. de ska de ha på måndag tydligen för det var något speciellt då, typ europa dagen or something?  men atte, ja de va ganska så segt i köket. vi fick sluta klockan kvart över 2 så de va ju positivt iaf :) fick vänta på bussen i 45 min och var såååå törstig så köpte en dricka på sibylla och satte mig i solen och vänta, sköönt!!

jag skulle ju plugga idag och tro mig jag har faktiskt försökt! men de va så svårt..så la det åt sidan för ett tag men ska försöka mig på det snart igen. älskling kommer snartii så då ska han få hjälpa mig!

tänkte att ni skulle få se hur jag såg ut efter dagen i köket idag hähä

mjööööligt efter all pizzadeg som vi kavlade ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0