morgondagen är för långt bort, men vi är här idag

hejhejhej. sitter nu i skolan med mina bruds och jobbar på för fullt;) vi ska skriva om någon gammal författare, intressant? neeeeäj. fyfan!
idag ska jag vara kvar i skulan, själv-.- för att jag har möte med föräldra oh min mentor klockan 5. funnyyy menar jag ! 

valborg var bra annars. va hos nicklas och drack och sedan drog jag och emma till karusellerna och träffade frijda,sofia och daniel typ. sen drog vi tbx till nicklas och då drog vi typ på en gång till bussen.!!
igår va en seg dag med älskling. vi va hemma hos mig först, sen drog vi hem till han och så badade vi, poppade popcorn och kolla på en film. SEBBE hette den, den var helt okej:) sen sov jag där.<3

3 bilder på nya kissemissen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0