made a wrong turn,once or twice

som ni ser har jag fixat och trixat lite med bloggen, blev lite bättre än va det va förut tycker jag faktiskt :) fast d kanske bara är jag som tkr de.haha.
dagen började ju bra idag , försov mej.. bra jobbat agnes :)
ne men jag hann med bussen iaf för jag e beZt !!
började dagen med matte oh fyfan va segt det var då,usch.
gjorde nått skit i Excel och jag fattar inte nånting av det programmet..

aa och till lunch idag var det pyttipanna med ägg och FAN vad äckligt "köttbitarna" elle va de är smakade ;o
dem måste varit gamla alltså, blä. va tvungen oh springa och spotta ut :o
sen efter lunchen drog ja hem, hade idrott egentligen men vädret va så fuckt up så orka nt.


hello fjortis
 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0