♥joakim petersson 6 november 2010♥




fyfan alltså det är sjukt hur kär man kan va
du är så jävla underbar
jag kan inte ens förklara med ord hur bäst du är babe
jag vill vara med dig dag ut och dag in, får aldrig nog utav dig
jag är så jävla rädd att jag ska förlora dig även fast jag vet att jag inte kommer det
för vi är helt enkelt bäst tillsammans
så äre bara!
jag känner mig trygg och säker i din närhet älskling
och de vill jag aldrig att det ska tas från mig
vi har delat allt tillsammans skulle jag tro'
tårar,skratt,glädje och tråkiga saker oxå
men ingenting ska skilja oss åt,
du gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden älskling
känslan när du ligger och håller om mig när jag sover den är så underbar
heela du är underbar,din personlighet,ditt leende,din kropp åwwh allting.'
Älskling, jag kommer aldrig att lämna dig.
du är bara min och jag är bara din.
det ska va du&jag livet ut♥
älskar dig!

6/11 -10♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0