i'm srrry ;)

ojoj va jag suger på att uppdatera på helgerna, haha alltid är så för mig! tar allt dag för dag nurå..

fredags : då blev jag 17 år, weey grattis till mej! på dagen vare ju skola och jag och Frida jobbade på bra! blev klara med myter och motiv, ska bara redovisa det! pappa hämtade mig runt 11, fick donken mat i bilen och sen hämtade vi en tårta till mej dårå och gjorde lite annat, sen hem och direkt till marknaden. där va älskling med några av hans kompisar så gick runt med dem, sen kom mathilda dit men vädret fuckade sig så de började spöregna som F-A-N rent utsagt så vi köpte remmar oh munkar oh drog hem..

hemma så fikade vi med tårta oh ja fick pengar, mysig onepiece från gina som ja har på mig nu hihi mysepys.
av älskling fick jag en jättegod parfym,earcuff och puder. me love u

lördag: vaknade upp hos mig med joakim, blev sugen på att åka och shoppa men de va ikke han så smsade min kära vän becca och frågade om hon ville med till stan, oh de ville hon så vi tog 12 bussen dit. hade en skitrolig dag och fick med mej en heldel hem! på kvällen hade jag och jocke myskväll med massvis med godis som ja köpte med mig hem , snäll som jag är;)

idag: åkte till stan med mamma,pappa,syster & morfar. vi åkte till mormor och hälsade på henne med tårta och de va mysig oh goott! en jordgubbstårta,muuumma hiih.
åkte hem nästan på en gång efter det. drog direkt till jocke men vi gjorde inget speciellt, var i garaget och höll på med moppen me hans bror oh nåra mer, JIPPI va kul :D eller???
haha men blev hämtad av papi runt 7. saknar redan jocke och ska sova utan han inatt, hur ska detta gå??!?!?! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0