give me everything tonight

tjulelulu.

jag beställde kläderna igår, wiie bästa mammi! ♥
fast bikinin som jag ville ha skulle nt komma förens i mitten av juli :(
så det blev en annan ist. för jag måste ha en ny tills vi åker till spanien, som vi gör om en månad!
men annars igår så var jag med älskling, vi åt mat, jag duschade och sen kollade vi på O.C.
snart har vi sett klart alla säsonger.
somnade igår utan att ställa alarmet hähä så försov mig en aning idag.
tog halv 8 bussen till skulan och idag har vi kök. men jag och sandra är inte med för båda känner sig lite förkylda och de är väl nästan tur för idag skulle man jobba självständigt och göra egna maträtter och aahfyfan kan ju ingenting så ! ;)

men nu ska jag lägga in bilder på bikinin jag beställde och även lite mera saker jag beställde utöver det jag la upp igår,hihi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0