who dat girl

nu har jag varit riktig duktig oh varit ute oh sprungit i cirka 25 minuter. blev kallt i lungorna och öronen sen ;(
men nu när isen försvunnit kan man ju srpinga utan att se ut som bambi på hal is typ såå mm.

annars idag vare bara skolan och sedan rebecca ! loong time ago jag var med henne så de var skoj. inte för att vi gjorde så mke då men ahah mm iaf ;d

iskolan vare bara matte oh idrott ush! som gällde idag.  jag avskyr båda två typ. idrotten på gymnasiet är inte alls lika kul som på högstadiet oh så för då älskade jag typ det ;o

skulle även skicka efter kort på mig och älskling som jag kan sätta i min fina ram ja fick i julklapp men neh så blevre ej x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0