give me everything tonight




bilder från i måndags när vi satt i vasa och chillade :)


igår så åkte jag och älskling till stan med min mamma oh pappa och växlade in pengar till Ibiza.
så åkte vi till maxi och där åt vi korv medans mamma oh pappa gick oh handlade inne på ica.
åkte hem till mej på en gång och vi slappade mest, kollade på Tv med popcorn och cola sen somnade vi ganska så sent . nu är jag själv ska strax städa i mitt rum. får se om jag sover hemma eller hos jocke ikväll , men imorrn ska ja nog iaf till stan för att kolla på utspringet på jb.
men nu måste ja som sagt städdddddda!





cashfl0w haha



fick älskling att prova en skjorta med, han vart så stilig så! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0