igår & idag

var inte hemma på hela dagen igår så blev inget skrivande då. men var iaf på himpafältet på morgonen oh chilla men de blåste så mke :( drog därifrån sedan upp t stan där vi åt. de va jag,mathilda oh frijda. sen åkte vi t finspång oh fixa lite grejjer och sedan tillbaks till stan , vi handlade massvis med gott oh satte oss sedan i vasa och hade dökul
sen kom Sandra också oh så träffade vi hennes NYKTRA pojkvän, haha han var dörolig :d men tog 11bussen hem till älskling som jag saknat hela dagen.

vaknade nyss med huvevärk + att jag har nyst typ 15 ggr på ba en kvart eller nått. sjukt jobbigt med pollen allergi.
aja idag ska jag va med jocke, iaf vad jag vet.  men skriver ikväll kanske oh då ska ja även lägga in lite bilder från igår, puss! :)


6 dagar kvar till Ibiza med beeeejbiie! wihu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0