fÄZT bilder

tjaoo i lördags vare parteey dårå, de va jävligt kul med bra folk!
kom hem runt 2 tror jag och på en gång somnade jag och älskling.
igår vaknade vi runt 1 kanske? och haha ah då mådde man ju bra (y)

men vi skulle iaf på siemensfesten tillsammans med joakims familj så vi gjorde oss iordning och åkte hem till dom. det var fettt mke folk nere i slottsparken kan ja säga. men de va väl kul, lasse berghagen kom dit haha och han som hade hand om vem vill bli miljonär, en från hammerfall och nåra mer men jag oh jocke drog med emma och joel och åkte moppe ist! men om vi hade vart kvar hade vi fått sett EMD men de kvittar ;)

åkte nån timma kanske sen drog alla hem till sig , jag oh jockepocke drog och pantade MASSOR ahha så köpte vi lite godis och chilla hela kvällen.


mathilda,mikaela och joakim


jeppeee och jocke (;


joel och emma :)


dennis,jeppe,joel oh emma

mikaela , mathilda oh naiim (:

ah sen drog alla ut oh då tog ja inga bilder, hiihi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0