until you come back , I can't breathe

tjulelulu! igår skrev jag inget även fast jag tänkt att göra det.

men vaknade hos joakim och drog därifrån vid typ halv tre kanske? åkte hem och fixa mig och åkte sedan till norrköping för att va med emma och frijda. kul som alltid♥ tack för att ni finns tjejor!
åkte hem vid 9 redan men var så jävla trött och kände att jag bara ville hem.. 
blev datan på en gång dårå , fast fanns inte så mke och göra där men det dög ju iaf, haha sen la jag över en film och några oth avsnitt på min kära mobil och la mig oh kolla på det sen. eftersom jag har råkat gjort nått med ljudet på datan så kan ja inte kollla film där:(


kommer ett till inlägg sen på bilder ifrån förra veckan och lite så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0