come back to me

längesen ja skrev här då, men har vart lite depp på senaste tin. hoppas det löser sig snart..

men veckan som gått har ja väl inte gjort allt förmke, vart med min älskade emma i finspång , vi myste med glass oh jordgubbar vid bönnern, as fint väder vare ! sedan drog hon hem med 22bussen oh ja gick hemåt.
jag avslutade även mitt sommarjobb, FETT SKÖNT! nu väntar ja på lönen♥♥

ah men har väl badat oh lite sånt med i veckan. firade även 8 månader med min pöjk! vi åkte till söderköping och åt glass på smultronstället,mumma! oh sedan spelade vi minigolf, han vann -:(
när vi kom till norrköping blevre maxkäk i väntan på bussen hem till finspång! mysdag♥

aja nu sitter ja hos jocke och tråkar. ska läsa bloggar nu, pösshej

biffN ;) haha bild från IbiZa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0