ojdå :O

fan jag har typ glömt bort att jag hade en blogg :o
ehehe. illa av mej !


hmm skulle ju kunna skriva va jag gjort alla dessa dagar som jag inte bloggat men tyvärr kommer jag inte ihåg ;o hahah. men har väl vart med älskling mest !:)

kan skriva om helgen iaf!

i fredags så var jag i stan med tjejerna . men de blev lite knas så emma,frijda och jag hamnade först hos frijda oh sen i hageby ;o och sen skulle både jag och emma ta elva bussen hem och då hade vi kollat spårvagnar från hageby till rese och då gick det en 22.17 och en 22.22 så vi gick ut till spårvagnen 22.17 typ och då stog det 1 min först. sen 47 MINUTER ;O vi baa oh nej! för vi skulle missa bussen om vi vänta på den .. så vi började springa på spårvagnsspåret till centrum för annars hade vi inte hittat hahaha. men vi kom lungt i tid till bussen  oh så mötte vi eve på rese så ja fick mitt busskort, hähä. sen mötte älsk mig vid bussen..

på lördagen bestämde vi oss för att dra på bio ! så de fick det bli också , vi reserverade biljetter till the green hornet 3D . den var faktiskt bbbraaa ;o vi va skit snygga i våra brillor ;)

och bion slutade vid 11 typ .. så vi satt på donken och väntade för bussen hem gick inte förens halv 2.. seeegt!
men ao sen gick vi en promenad innan bussen kom:) mysig kväll med babe <3

dålig bild på älskling inne ifrån bion. men han äe finast :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0