känns som jag äe sjuk ......

fan vad jag icke mår bra ;o har haft extrem huvevärk och ont i halsen i några dagar nu och det är absolut inte kul :(
får hoppas det blir bättre snart. men iaf, den här veckan har varit sjukt soft i skolan för vi hade ledigt måndag&tisdag. idag gick vi bara till klockan halv tio eller nått sånt, men jag och ronja lämnade in våra datorer hos datakillarna för alla datorer ska byta till Windows 7 ist för windows vista som vi har nu. och dem sa att de skulle vara klara vid klockan 1 men nänännäännä då hade de inte ens börjat med våra datorer....... så får ta de imrn ;)

och imorgon har vi kök fast de tänker inte jag vara med på för jag är förkyld och lite halvsjuk så..
men aaya blir inte så mke uppdatering känner jag på denna blogg. men ska försöka bättra mig (a)
skriver ju på den jag har med mina vänner också. www.ourliiiives.blogg.se .

söt bild från i sommras när vi var i linköping ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0