dag 13 - den här veckan

hmm okej kommer knappt ihåg så mke av veckan  ?;o

måndag : åkte till skolan, första dagen efter lovet, var helt död och så vare ingen skola pga att lärarna var klantiga. drog till eve en stund oh sen hem och bara slappa med babe för jag kände mig lite seg.

tisdag : var ledig dårå , älskling drog iväg tidigt på morgonen. jag sov tills han kom tillbaks oh sen sov vi bort hela den dagen har jag för mig (A)

onsdag : drog till skolan och hade mentorstid, snacka om praktiken oh så. var kvar med några tjejer och åt i skolan oh sen tog jag typ 1 bussen hem och hem oh slappa för jag var fortfarande lite småsjuk. på kvällen drog jag till underbara rebecca med brudarna andrea,amanda och mathilda och där åt vi tacopaj oh annat gott!

torsdag : ehm gjorde sjukanmälan för jag var så sjukt förkyld så var ingen mening med att vara med på kökslektionen! åkte ändå till skolan runt 11 tiden för att jag skulle hämta min dator hos data killarna. blev kvar med ronja ett tag i skolan innan jag tog bussen hem. på kvällen myste jag med baby <3

fredag : var hemma ifrån skolan, för vi hade bara bowling från 12-1 så ingen mening för mej att åka in till stan eftersom jag hade läkartid klockan 2 för att kolla mina eksem. när jag kom hem därifrån så kom älskling strax efter och vi tog de lungt, kolla o.c . och jag var fortfarande lite småsjuk me ont i halsen oh hosta :(

lördag : vaknade av att ja låg på elementet dårå xd gick ut till tvn med datan i knät och sen gick jag in till älskling när han vaknat efter ett tag.. sen åt vi middag och prata med mamma typ. kollade handbolls Vm på tv;n och runt halv elva tiden gjorde vi varma mackor. sen kolla vi på o.c .

söndag : ja inte så mke av söndagen har gått men älskling har somnat iaf så ska lägga mig oh sova strax med han. senare idag ska vi hem till han och äta tror jag.


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

sv: tack tack, kul du gillade min blogg ! :)

följ mig gärna med bloglovin då de kommer nya skämt minst en gång om dagen ! :D

2011-01-16 @ 11:50:40
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0