dag 12 - min bästa vän

jag har massor med bästa vänner såklart. men min allra allra bästa vän heter Mathilda.
Vi blev kompisar 2003 och har haft myycket kul under alla år vi känt varandra. men vi har även bråkat ganska mycket, och haft uppehåll då vi inte vart med varandra på flera veckor typ. men har alltid hittat tillbaks till varandra. Hon och jag har iaf alltid kul, aso de räcker med att vi typ bara kollar på varandra utan oh göra någon min så kan vi få typ skrattattack ? ;s haha ! och vi kan verkligen vara oss själva med varandra . jag litar på henne till 110 % och kommer alltid att finnas där för henne . har sjukt många minnen med flickan . italien , plommon videon, alla andra konstiga videos :o , svarta havet och MYCKET MYCKET mer.
jag hoppas vi kommer vara vänner livet ut men det känns iaf som så. love u, the worlds best friend ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0