ÄLSKLING

förlåt för att jag är som jag är ibland. jag vet inte vad det är med mig.
men jag är så otroligt rädd att förlora dig, som jag en gång redan gjort.
älskling, jag älskar dej så otroligt obeskrivligt mycket. vet inte vad jag skulle göra utan dig.
du finns för mig och skyddar mig upp till 110 % och jag känner mig verkligen trygg med dej.
jag är lycklig med dig , de ska du veta. har aldrig känt såhär för någon annan och såå mycket saker jag delat med dej har jag inte delat med någon annan. det har varit lite upp och ner när det gäller vårat förhållande andra gånger. men denna gången ska det här hålla, och det ska jag se till. för det är dej jag vill dela mitt liv med, det är dig jag vill vakna upp med på morgonen och säga " godmorgon älskling" och ge en morgon puss. ingen annan, bara dig! och jag hoppas du känner desamma. det har varit mycket skratt mellan oss men även tårar, men från o med nu ska det bara vara skratt och lycka mellan oss babe. jag trivs så bra med dig, och jag älskar ditt leende, jag älskar hela ditt utseénde, din kropp, jag älskar hur du håller om mig när vi ska sova. jag älskar allt med dig!

joakim petersson ' 6 november ett datum att minnas. du&jag förevigt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0