-

känner att ja måste skriva av mig lite alltså. det är tungt att bära allting inombords.
jag förstår mig inte på dig alltså? varför ska du snacka så jävla mycket skit om mig för? det passar bra nu va när vi gjort slut? det är bara patetiskt och larvigt att gå runt och snacka skit efter ett förhållande. och bara för att du har stora problem och inte vet vad kärlek är så behöver du ju inte ta ut det på mig ellerhur. Jag vill vara vän med dig. eller nu vet jag inte. men jag Ville iaf vara det. men så som du beter dig nu asså, de är fan inte okej. du är så himla falsk. de va du som gjorde felen i vårat förhållande inte jag !! så skyll inget på mig vafan. o så skaffar du ny tjej efter bara en vecka typ, moget eller? nae jävla fjortisförhållande. du kan inte älska henne mest av allt efter såhär kort tid, shit asså lär dig vad kärlek är. trodde du visste bättre än sådär. nae trodde mer om dig, du har sjunkit i mina ögon. jag känner ingen kärlek alls för dig längre på det sättet men jag kännner saknad. en saknad som tar kål på mig snart, du va den som visste allt om mig, kunde prata om allt med dig. det är det jag saknar. nu snackar vi inte ens och om vi gör det är du dryg. aja..om du ska behandla mig så vill jag inte ha nått med dig oh göra. du får komma till mig om du vill nått, nu är dina grejer lämnade hos dig, bilderna borta från datan,tavlorna och alla andra saker borta och nu ska ja gå vidare helt oh hållet. orkar inte slösa mer tid på dig, har nog med annat som med skolan oh saker hemma. ja vill fan få kunna träffa vem jag vill utan att nån ska klaga o tjura för minsta lilla, så trött på detta eviga klagande. kan man få beröm någon gång eller??  ååh fuck my life och skolan shit va skönt de ska bli med lov orkar inte mera uppgifter oh shiitt. ae hösten 2011 har sugit balle jao men år 2012 ska bli AWESOME oh de taggar vi fan till yes!!
sandra emma mathilda ♥ you girls rock my world :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0