trötter

tjobreeee
fyfasen va trött jag är :o sjukt!
skoldagen dög , vi var knappt i skolan. åkte till Löfstad slott och åt där och gick sedan runt i slottet, coooooolt såg as många spöken !! eller?
ae men tog bussen enda till baby förut. vi har haft en rolig eftermiddag/kväll tsm. 
plockat körsbär/plommon ifrån grannens tomt (a)
kastat frisbee, ätit mat oh såklart pussats oh kramats lite thih.
nu ska jag gå och värma mig några bullar och ta en glas mjölk sen ska jag vänta tills mina oth avsnitt är nerladdade så ska jag lägga in dem på mobilen oh kolla medans ja försöker somna i sängen. 
imorgon börjar vi 08.15 igen, blö vene vad jag tycker om nya klassen ? känns sjukt weird utan Frida och Evelina. och vissa är sjukt jobbiga i den här klassen , aja de kanske bara känns som så nu i början. man får ju nästan hoppas..(:

3 bilder från slottet idag!

hoho outfit typ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0