SÖNDAG

näst sista sommalovsdagen dårå, tycker synd om dom som börjar imorgon ;)
men idag blire bara chill med min fina pojke, han är och träffar en kompis nu men kommer strax hem och då ska vi åka hem till mig och sova där inatt♥
förut när vi vaknade precis gick vi och hämtade pizza, mys!

men igår var jag i stan med Emma, Amanda och Becca, de va kuuul!
vi åkte karuseller,åt mat,kollade på folk, träffa folk och kolla fyrverkerier. :)
nu är augustifesten slut, TAGGA NÄSTA ÅR HAHAHA!

ae men jag och amanda&becca åkte en spinrock liknande sak som är döökul hihi :D
sen åkte jag och emma breakdance oh fyfan jag trodde jag skulle dö asså  man flög åt höger,åt vänster,framåt ,snurra runt och huvet ba flög kors och tvärs så idag har jag ont i alla ryggkotor typ, nacken är cp och fyfan haha. men de va ju fett kul iaf , trots att jag trodde ja skulle spy och dö:)
tog elva bussen hem oh de va fett mke folk,
åkte enda till bby som inte var hemma och som kom hem fyra på morgonen, he-he roligt? aa.
sen somnade vi till en film som rullade på och gick om oh om igen minst 6 ggr haha xd


hahah titt vad man hittar i joakim datar som en viss emma svensson skickat.... haha fyfan va ful :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0