sometimes it lasts in love but sometimes its hurts instead

hello nu är helgen över dårå! jag har typ glömt bort vad jag gjort , haha nae men har varit mke med mathilda! vi drog och badade igår i skiren vilket var K-A-L-L-T! men vi kom i iaf.hihi
efter det så blev vi jättesugna på korv så då fick vi Jerrys kort (HAHA) och så drog mathilda och jag till Ica och köpte alla sakerna. mummma va gott de var!

jao och i fredags drack vi typ oh ah de blev som det blev,livet är inte alltid lätt..♥

idag vaknade ja typ runt ett? om nt tidigare. och nu är jag ensam hemma några dagar, fett skönt! men iaf så gick ja upp och stekte på lite pannkakor som jag och min pöjk åt till frulle. idag  har jag även städat och rensat i mitt rum och sitter nu och väntar på joakim igen, får väl se när han dyker upp!

HAHA söt NY bild, eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0