nattbloggning :)

tjosan alla som e vakna nu (;
nu e klockan snart två och jag och min kära pojkvän har precis haft mys i badkaret med badskum och ansiktsmask HAHA jaa men ja fick allt på han en mask :d han va så söt i den så!
innan vi badade kollade vi två filmer och åt popcorn, mums för popcorn jag har fan blivit beroende elle nått :o

men iaf nu spelar han lite cs och jag sitter och bloggar, ska väl strax sova.
imorrn blire hem härifrån jocke ganska skapligt så ska ja väl fixa mej för att vara med emmush oh kanske frijjdde ? det återstår att se ;) ska nog även testa min trippeltång ja fick häromdagen på mitt hår imorrn oh löshåret dårå,hih :)


haha söt bild ja hittade i hans bilder från spanien !!

NATTINATTI :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0