HELGEN!!!

hola amigos
har ikke haft tid i helgen för har ägnat all tid åt min bästa pojkvän.
vi har haft skitkul i helgen alltsååååe,
fredag-lördag sov vi hos mig , myste med massvis med godiis och gick en promenad på kvällen.
på lördagen drog vi hem till han runt 5 kanske?

en stund senare bestämde vi oss för att dra på bio för att se jag saknar dig. 
så vi badade och fixa iordning oss lite och åkte in och såg den, den var meeeeeega bra!:D
dock slutade filmen runt 20 över elva och bussen hem gick halv 2 men vi gick en promenad så tiden gick, haha gick igenom en kyrkogård när de var skitmörkt och kolla på dögamla gravar, haha mobbat <3

somnade nästan på en gång när vi kom hem vid halv 3 till han, medans det åskade oh blixtrade hih!
idag så vaknade vi runt kvart i tolv och låg kvar i sängen ett tag tills vi gick upp oh käka frukost.
sen har vi lekt med hans lillesyster och bara flummat runt. 
tack för helgen bby <3

nu ikväll dela ja en pizza med mathilda som vi fick vänta på i 40 min sen gick ja oh sa till haha 
dåligt att ba glömma bort oss sådär haha..

ae men nu gör ja nt mke ska strax lägga in massa oth avsnitt i mobilen sen lägga mig oh kolla på det.
imorgon börjar ja inte förens kvart över 12, wihu greaat!:d
nu blir bilder ifrån helgen. pusshej


gangsters....


söt???jovars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0