gemensamhetsdag on JB!

shulelulu nu har jag gjort döfint i mitt rum förstår ni!
har även inhandlat gottigheter till mig och älskipälski<3
han kommer hit sen så ska vi äta grillat förstårni:)

jao men idag i skolan hade vi gemensamhetsdag med alla 1;or 2;or och 3;or. det var faktiskt rätt roligt och slappt. fast det var sjukt varmt vissa stunder xd 
på rasten vi fick gick jag,mathilda,sandra,madde,cissi och simon till sibylla oh tog en läsk och lite pomme, trevlans trevlans där satt vi tjejer oh snacka skit hahha oh simon ba satt oh lyssna! 

jao efter vi hade slutat där i folkparken drog mathilda och jag till stan en sväng medans vi väntade på bussen.
det var så JÄVLA VARMT på bussen hem, trodde att jag skulle svimma av värmeslag or something
nee nu ska ja lägga in bilder från folkparken sen ska jag hoppa in i en dusch.


haha söööööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0