finaste,underbaraste,snyggaste,snällaste, roligaste,bästa pojken i hela världen.



min bebis,älskling
om du bara visste hur underbar du är?
jag kan inte beskriva hur jävla underbar du är med ord. du är mitt allt och att förlora dig skulle jag aldrig klara av. inte efter såhär lång tid.. jag har delat allting med dig, sånt som jag inte delat med andra. du vet saker om mig som ingen annan vet. och varför det är så är för att jag litar på dig mer än någon annan, för jag vet att du inte skulle gå och berätta saker som jag sagt till dig.

du är mer än bara min pojkvän, du är min bästavän oxå. har alltid roligt med dig och du får mig att vara lycklig.
jag är så jävla lycklig med dig, även fast jag inte alltid visar det.
du finns alltid i mina tankar,ingen annan än du! det är bara dig jag vill ha,ingen annan.♥
jag vet att jag kan vara ett riktigt pain in the ass ibland, och jag ber om förlåtelse för det.
jag vet att jag kan vara tjatig och jobbig och allt sånt och jag ber om förlåtelse för det med.
har insett nu hur dåligt det har påverkat vårat förhållande och jag vill inget annat i hela världen än att ha dig kvar hos mig. så jag lovar bebis, att jag ska sluta med dem sakerna.
det enda som betyder nånting för mig är du, du är hela min värld bby!♥
vi har klarat allt tillsammans så detta klarar vi också.
Det som vi har ,kastar man inte bort. vi är bäst tillsammans,vi hör ihop , de bara e så.
Jag Älskar Dig Joakim.
nu

föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0