todayyyy hähähähuhuhu :):)

nu ska jag skriva om idaaag då!
vaknade upp hos jockepocke päronpung:)
va dö tjurig.hähä hade bajsont i magen typ och jääätte ont i halsen.
aa sen tillslut åt vi frukost . åh då trodde ja att mitt onda imagen skulle försvinna,men naäej! dumma!!!!
mm sen så kom jockes mor och fråga om vi ville äta thai med henne, oh de ville vi så vi gick till centrum oh åt thai buffe. men hade ont i magen fortf så åt inte så mke men de va gott iaf :D sen gick vi ner t sminkshopen men då va ja tvungen oh gå ut därifrån för ja kände mig svimfärdig och illamående oh min mage typ dog ja av av smärta! så ja satte mig på en grej utanför oh då började de svartna framför mina ögon. så min älskling tog med mig till en bänk och sen gick vi och köpte vatten så ja fick i mig lite. oh då efter ett tag kändes de mke bättre!

sen senare åkte vi och handla me joakim mamma oh hans lillesyster. oh sen hem till han igen.
vi har vart me hans syster lite oh spelat basket men jag vinner ba så de är tråkigt ;)
sen börja jag må dåligt igen så ja åkte hem. men nu mår ja lite bättre igen och min babybooo är påväg hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0