längesen ja skrev !!!!:D

hellu. de va typ snart en vecka sen ja skrev  ?:D men ja har inte orkat oh så har ja gjort annat. som ja hade tänkt oh skriva nuuuu om :)
vi har ju iaf lov nu, asanajsigt ao. har väl mest spenderats me älskling  oh en kväll med frida oh emma!

vädret är på toppppp kan man säga , känns nästan mer som att de är sommarlov än påsklov ;)

i tisdags så vare då jag drog te nrkpg me mina favvisbrudar :) vi åt på mc oh emma åt med hahah woow!:D
hah sen träffade vi massvis me folk så blevre lite gal1 ett tag därja. GO emmush! hähäääh.

emma me sin mat på mc haha:D:D


sen igår så låg jag och älskling ute någon timma och solade. de va myys oh väldigt skönt! solen tog faktiskt den korta tiden vi låg där :)
sen så tog vi en dusch oh ba chilla oh sedan drog vi hem till joakim. där så körde vi lite fotboll oh basket. ja ägde sönder pojken hähä! :D
sen hade vi en mysig kväll framför tv:n oh sen blevre sova runt 12 typ?<3

vi i solen igår ;)

du & jag föralltid älskling.
jag älskar dig mest utav allting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0