just listen to what i gotta say

godmorgon :D

har precis ätit frulle och nu sitter jag här oh lyssnar på mjuusik (;
älskling åkte för en stund sen oxå men han kmr tbx ikväll för då ska vi grilla oh lite
så idag ska jag städa i mitt rum , så min moor blir glad oh de är ju påsk så lite fint kan de ju få va ;)
ska dammsuga,torka i hyllorna och byta sängkläder tror jag.  :) sen ska jag åka och köpa godis till jockes påskägg , och kanske hårfärg. men ja vetefan om jag ska köpa mörkare eller ljusare ?:o  vill nt va blond men väldigt ljusbrun har ja haft förr oh de va ganska fint men ae ja vene, får tänka lite på saken !
men nu äre väll dax att sätta fart med städningen kanske..

igår så var ja med emma btw, vi hängde donken och såg massa roliga gubbar ! haha fan va roligt folk de finns;)
de va en gubbe med rullator som skulle gå nerför en hög kant typ, så fastnade han på något vis så stog han oh skrev ba " HJÄÄLP MIG!!, HJÄLP MIG NÅGON" såg dökul ut haha xd
tog 22 bussen hem och då åkte jag ända till babe så gick vi hem till mej, trevlig promenad :d <3 hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0