champion :)

de va ett tag sen, ja orkar bara blogga ibland (a)
men kan skriva om helgen typ ?
i lördags vare fesssst då. de blev nt som vi hade tänkt oss kanske men de var ändå kul!! sov sedan hos äve men jag och älskipälski drog hem TIDIGT på söndagen för ja mådde lite dåligt häheäh :)
kom hem halv 9 oh vi slockna i sängen på en gång oh sov till typ halv 5 ? haha as sköönt ju
sen tog vi en dusch oh lite senare drog vi till ica oh köpte candy&cola oh sen tanka vi en wallander film oh kolla på. myspys älskar min pojke meest av allt!

igår började en ny skolvecka dårå, men  så jävla skönt att vi är lediga nu på fredag oh sedan måndagen efter helgen, värsta långhelgen ! wiieh
ah oh sen igår va jag med frijda oh ämma i stan oh sen tog ja bussen till älskling oh va där nåra timmar oh sedan drog vi hem t mej (;

idag vare skola igen men de gick fort, de va matte men gick skapligt iaf höhö
efter skolan blevre stan me bäste emma oh frijda dårå oh de vA KUL HAHAH! ;)

nu ska jag sova snart oh imorrn har jag och joakim 5 helt underbara månader tillsammans. fyfan va jag älskar dej♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0