baby i'm a troublemaker

tjenaräää (;
har inte skrivit på några dagar nu igen då!!
men har bara varit med älskipälskii :) vi har solat och badat fötterna, för de var för kallt för oh bada resten av kroppen haha! oh så har vi köpt glass, grillat korv,spelat fotboll, spelat basket , ätit godis oh påskmat hihi och idag var vi i stan. ja hittade skor,shorts , 2 tröjer oh så fick ja en bh av bejbi :) gulligull♥

ikväll ska jag sova själv, som jag inte gjort på typ 1 månad. hjäälp kmr dö :o nä men kmr kännas tomt !
imorgon börjar skolfan igen, blöö ge mej mera lov tack?!

men ne nu ska jag ringa min pojkvän oh se va han styr med :):):)
blir inga bilder för orkar nt lägga in från mobilen hihi hejssvejs :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0