TUMMEN UPP

 
hemma efter en väldigt icke jobbig träning , haha. inte var den kul heller.
efter träningen åkte jag till min syster där ja fick låna ett linne tills imrn.
hitta ett jätte snyggt med paljetter på typ :)
sååå skönt att de är fredag imrn, verkligen tummen upp för de.
sen fest på kvällen ännu mer tummen upp :)
känner på mej att imorrn kommer det bli en bra dag! får hoppas så iaf.
i skolan är det bara hotell och livsmedelskunskap som gäller, = ha datan vid sig. haha, då överlever man.

aya måste säga att jag e riktigt smart ibland.. som på träningen idag..
de va nån som sköt eller nått oh sen missa typ, så fick jag bollen och
 fredda bara: släng den i väggen bara!
jag bara : jaha... och drämde iväg den i väggen allt jag hade HAHAHa.
fredda mena till Saga som hade passat mig typ, HHAHAHA skitkul vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0