test

1. Tre namn jag lyssnar till: agnes, berra -.- , mupp?:d


2. Någonting jag tycker om med mig själv: ja är så cooool!!!!


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: lång lista


4. Detta är jag rädd för: spindlar!!!!


5. Tre saker jag vill ha varje dag: kläder,pengar,cola?xd


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: rita,lära mig matte, och nånting?haha


7. Detta tycker jag om att göra: kompisar+pojkvän,träna,fota


8. Detta vill jag göra just nu: åka till thailand,sova, göra klart detta :D


9. Bästa känslan: kärlek


10. Värsta känslan: när den man tkr om skaffar ny tjej


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:vene omtänksam


12. Är jag kär just nu? ja


13. Jag vill gifta mig: inte nu


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:åka utomlands masssa typ :d


15. Min käraste ägodel: mobilen!!!;)


16. Något jag vill ha i present: nytt kameraobjektiv


17. Detta har jag på mig just nu: tights,tunika,adidaströja


18. Favoritkläder: vetefan:D


19. Favorit djur: katttt


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: hiphop  , RnB kanske


21. Favoritlåt just nu: dkr ft. miller - har du glömt


22. Roligaste ämne i skolan: idrott


23. Tråkigaste ämne i skolan: matteeeee


24. En bok jag gillar:tillsammans böckerna


25. En film jag älskar: the last song


26. Favorit tv-program? hmm O.C när de gick


27. Favoritdoft: paris hilton can can maybe


28. Detta äter jag gärna: pannkakor


29. Dricker helst: mjölk,cola


30. Favoritgodis: don't know ;d


31. Hit vill jag gärna åka på semester: afrika :d & usa


32. Färg på mina ögon: bruna


33. Min längd: 1.68 kanske:?:d


34. Jag tror på: mig själv h6h6h6


35. Jag spelar: spel på facebook ibland h6


36. Person jag beundrar: hm vene


37. Så här bor jag: i ett hus


38. Antal döda krukväxter i hemmet: många;) naat


39. Det här tänder mig: haha xd


40. Det här gör mig avtänd: hahah vafan ;d


41. Favoritfärg: hmm ja vene :d


42. Favoritcitat: don't know;)


43. En hemlighet jag vet: massa:D


44. Bästa present jag fått: min systemkamera<3


45. Senast köpta skiva: HAHAH längesen


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: haha vene vänstra lilltån?xd nae men håret när de är på bra humör kanske.;)


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: vetefan massa:)


48. Udda förmåga/egenskap: hahah vene


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt fifan:d


50. Vad lyssnar du på just nu? musicccc ;)


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? vart me jocke, sova nu typ


52. Var är dina föräldrar födda? på BB :DDDDDD


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? nått mailsystem skit för skolan


4. Vilken är din favoritrestaurang? nån i thailand kasnke


55. När badade du i en pool senast? sommras;)


56. Har du varit med i någon skolpjäs? om ja har!!


57. Hur många barn vill du ha? 2 typ


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? haha jadu jazz?Xd


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? aaaaaa fast ne får ej rösta


60. Vad har du för TV-kanaler? massa olika ;)


61. Har du åkt moped någon gång?klarT


62. Har du busringt någon gång?aaa


63. Har du fått felparkeringsböter?nope


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? never


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? thailand<3


66. Har du en egen trädgård?japps


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? nada


68. Kan du alla orden i nationalsången? nej xd


69. Badkar eller duschkabin? dusch


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? the last song ;d


71. Favoritpizza? typ ingen xd


72. Chips eller popcorn? popcorn tror ja


73. Vilken färg på läppstift använder du? foundation HAHA


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej xd


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nope


76. Apelsin- eller äppeljuice? äppel


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? vene donken me nån xd


78. Favoritchoklad? marabou?xd


79. När röstade du senast? aldrig


80. När åt du en hemodlad tomat sist? ööh vene xd


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? jaaaarrrå;)


82. Är du bra på matlagning? ibland:D


83. Klarar du att tanka själv? nja xd


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tvn? naaaaj


85. Pepsi eller Coca Cola? cola!


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nope


87. Vad var det senaste du handlade? kmr ej ihåg:D


88. Har du kräkts offentligt: nae xd


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: båda XD


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland kanske


91. Har du ringt något betalnummer: naee


92. Kan man vara vän med sitt ex: jadå


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: ingen


94. Hade du mycket hår som liten bebis:jaa:D


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: vetefan ;D


96. Vad har du i din väska: massa saker ;)


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: letar efter headsetet :d


98. Vad är du tacksam för idag: nada :p


99. Var hittade du den här listan: nånstans på nån blogg


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: mathilda,andrea oh amanda?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0