FRiD4Y

hejsan allihoppa. nu äre fredaaaag äntligen. och allt känns skit nice:)
idag var 6 st tjejer ifrån klassen (jag bla.) nere på gamla torget och var med under en inspelning tv4 gjorde. det var lite kul faktiskt . se hur mycket jobb det krävs för att filma i bara några minuter- det var typ om valet och så.
fick bära fram lite kamerastativ oh så och hålla paraplyer över de som filmade och kameran. hihi.
sänds halv sju ikväll så kolla vettja;)
men ja efter det så hade vi jäätte lång lunch och i skolan var det korvpytt elle nått?! så jag ,lovisa och mollie åt på donken och kolla i lite affärer. sen tog vi spårvagnen till skolan och hade engelska och matte.
lyckades sluta 5 över två jag och marre så vi hann me 14.20 bussen hem:)

och nu har ja fyllt i papper om att byta gymnasie. om de blir som d e tänkt nu så ska ja till o me byta linje. till Hotell resturang med inriktning hotell sen i tvåan. och så har ja media i andrahands val. men känner att de inte riktigt är rätt för mig. ja vill bara fota och inte allt annat skit och då kan ja ju göra det på fritiden.
men jao vi får se om ja kommer in.
nån gång nästa vecka, men vi håller tummarna.
aja ikväll blir det becca!♥

lång text men hade mycke oh berätta  (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0