dålig uppdateringggggg

hejhej , förlåt för den dåliga uppdateringen ;/
men igår iaf så satt jag ju i seketariatet  med mathilda, haah de gick fan bra även om det bara var en träningsmatch så det inte var så seriöst. 
efter de drog vi till babylon, jag becca oh mathilda, haha där kollade vi på massa p12or oh fjortisar som tjaffsa utanför HAHA skitkul:)
 efter´de gick jag och becca hem till mig så tog hon sina grejer och sedan drog hon, då duschade jag och plocka i ordning på mitt rum! sen typ direkt när jag var klar med det så kom jocke.
han har sovit här oh de va mys♥
han drog typ nyss och nu chillar jag ba, sen kanske ja ska va med becca. och imorrn är det skola igen, fan vad jobbigt. vill ha looov
ett + är ju iaf att det är studiedag på tisdag! då ska ja va mä mathilda oh göra nått skoj.
pusshäj §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0