TOPPEN DAG!

idag har de fan varit en bra dag :o första dagen på länge.
men slutade tidigt, hem oh åt pizza me bästavän , besök på bergska så vi fick träffa våran rebecca och även en carro!(y) men tog en buss hem, tog de lite lungt ett tag, gick sedan och träffa jocke, så har vart med han idag. najsnajsnajs :)
gick med Maaathilda Vesterlund hem , treevligt ♥
när ja kom hem beställde ja en mössa oh ett linne, great!
i morgon vetfan vad som händer, kök hela dagen i skolan -.-
sen hem oh kanske träning på kvällen men äe förkyld:(
nu är jag fetans trött så ska lägga in bilderna på min finfina john bauer tröja som jag fick idag och sen nåra andra bilder! hihih sedan äre godnattt som gäller. hörs imrn!♥





bild 1:mathilda sovande i bussen imorse,hihi gullunge (a)
bild 2 : min tröjja ,haha-
bild 3 : hitta en rolig reg skylt , ett skämt från i sommras, haha as kul ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0