The End's Not Near It's Here

hejhej bloggen. har gjort typ 2 av de sakerna ja skulle gjort idag, HAH jag suger. men jag har ju hela helgen på mej så de är ju lungt ;)
halsen börjar fan kännas mycket bättre nu! HAPPYFACEEE:):)
den här dagen har varit skapligt seg iaf, typ datan hela dan i sängen, slappt jao..
imorgon blir de väll att plugga matte, weeheey va roligt men måste väll .. har prov i veckan och ja som inte direkt har några skills på de får väl plugga som en idiot för att ens få G. JAG HATAR VERKLIGEN MATTE. usch finns inte ens ord för hur mke ja ogillar det.. aya ba 3 år me matte kvar sen fan slipper man de hemska lektionerna :D:D:D

aaah men nu iaf så sitter jag och snackar med becca i skype, vi har kört en rolig lek. hahahah ;)
men nu försvann hon visst :o inte okej!!
hahah känner att det här var ett seriöst inlägg assoo.

kanske gör nått mer innan ja ska sova man vet ju aldrig lix ;)
pusshejh <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0