tear it down

TJATJA bloggen :)
skoldagen var såhäääääääär seg, jag kunde typ inte koncentrera mig, varför vet jag inte?
men jag slutade iaf halv tre och då väntade jag på mathilda nere vid caffan. när vi var påväg till bussen gick vi helt normalt såhär, så typ kollade jag ner på mina skor eller något och då såg jag mathilda ta ett steg och om hon hade satt ner foten hade det varit rakt  på en död fågel! HAHAHAHA! så typ en sekund innan hon gjorde det så skrek jag akta och putta lite på henne och det räckte för då såg hon vad som låg där och tog värsta skuttet.. sen kom skrattattacken,hhahah aja fett roligt. synd att man nt fick det på film alså . :D

kom hem vid ungefär 5 i fyra och då åt jag en pannkaka och sedan datorn och bara tagit det lungt.
ikväll blir det en beccä som jag nästan inte träffat på TVÅ hela veckor :o kan ni tänka er, det är typ sjukt?!

men ska bjussa på lite bilder ifrån imorse.

snö var det ju såklart-.-


mathilda i bussen påväg till skolan! tror hon sover, eheheh (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0