love

Du har en egen plats i mitt hjärta
en plats fylld av glädje och smärta
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig
inte ens om någon annan skulle få dig
Nej, dig kommer jag aldrig att glömma
i mitt hjärta ska jag dig gömma

I ett hörn kommer du alltid att finnas
för du är en människa jag vill minnas


Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
att jag önskar att det kunde vara vi två!
Jag känner glädjen i mitt hjärta som slår
en känsla som säger, du o jag i år
du och jag tillsammans, vi är ju så fina
du har allt ja önskat och bästa insidan
Låt himlen få höra din röst som e rar
fäll inga tårar för du är helt underbar
Jag vill göra allt, spendera min tid
för de är så viktigt, du är hela mitt liv
Min första kärlek tog mig någonstans
visa mig en plats som jag aldrig trodde fanns
Du betyder och jag älskar dig så
att tänka på dig får mitt hjärta att slå
att vara me dig, det får mig känna kärlek
jag känner mig trygg när ja är vid din närhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0