ibland när jag tänker på dej så känner jag hur mina tårar faller ner från kinden

hejhej, blev ingen beccä ikväll, hon hade ingen skjuts :/
MEn har varit med Becca & Jennie ist oh det var roligt ! kan ju säga att det är väldans halt ute ahah
men vi gick ner t centrum oh sen mot netto igen men sen skulle vi möta hog typ så vi gick mot centrum igen och då kom mohsen , hog, jonte först typ ah sen kom dennis,naim och rikard . snacka lite me dom sen gick jag och becca hemmåt, sjukt skönt att komma hem för hade ingen känsel i fötterna, hEHE.
nu myser jag med täcke runt om mig och ett glas cola .  lite trött är jag allt, hihi

imorgon har jag lovat mej själv,eller jag gör det nu att jag ska plugga. inte direkt massor men iaf göra klart nån av inlämningsgrejerna vi har. får vi se om jag kan hålla det med, hah va tror ni  ? ;)

nejmen nu ska jag bara ta de lungt och njuta av att det är helg ! pusshej :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0